poniedziałek, 6 czerwca 2011

Mój własny blog :)

Witam Was serdecznie,
od jakiegoś czasu jestem zafascynowana tym co niedawno odkryłam w sieci a mianowicie BLOGAMI KOSMETYCZNYMI :)
Najpierw trafiłam na bloga Agnieszki tzn. 82inez i bardzo spodobało mi się to w jaki sposób opisuje kosmetyki, tworzy świetne zdjęcia oraz filmiki z makijażami.
Wciągnęłam się w lekturę i skończyć nie mogłam - trafiałam wciąż na inne blogi o podobnej tematyce. Wreszcie stwierdziłam, że w sumie ja też uwielbiam testować nowe kosmetyki i na pewno mam coś do powiedzenia na ten temat więc ruszam od dzisiaj ze swoim blogiem :)
Mam nadzieję, że każda z Was znajdzie tutaj coś dla siebie i będziecie dzielić się spostrzeżeniami i uwagami w komentarzach:)
Już wkrótce pierwsza recenzja :)

Pozdrawiam,

lady_maga

1 komentarz:

  1. Wspieram, popieram i będę czytać :)
    Też niedawno zaczęłam i powiem Ci, że daje to ogromną satysfakcję :)

    OdpowiedzUsuń